پارت۳سرزمین رویاها

💞TINA❤️ · 09:21 1400/07/06
پارت۳سرزمین رویاها

برو ایدامه😑

(وجی:ایدامه نه ادامه)

من:خفه 

💞سرزمین رویاها 💞 

            💜 P3💦

 

جادوگر قهه قهه بلندئ میزند و میگوید: خوب خوب ولی من یه چیز دیگه ای شنیدم هاهاها پس قدرت آرزوت چی هان من چند تا آرزو دارم اگه اونارو براورده نکنی خانوادتو نمیبینی. دخترک ترسی در صورتش موج میز 

اما آرام جواب جادوگر را داد:خب میشه بگی آرزوت رو 

سوفیا. سوفیاگفت:خب عزیزم من آرزو میکنم همسرو دخترم رو زنده کنی. جلاردین در جواب او‌ گفت: فقط با یه معجون زنده میشن. سوفیاگفت:با چه معجونی زود باش بگو. جلاردین گفت: آروم باش عزیزم این معجون به جلبک جادویی، مرواریدهفت رنگ، گل جادویی انرژی 

و در آخر به اشک شوق خودت که از ته دلت باشه برای دخترت و همسرت. سوفیاگفت: اینارو که از قبل تو آز مایشگاهم دارم بیا برو و درست کن. جلاردین گفت: اشک شوق چی. سوفیاگفت: وقتی میگم همرو دارم یعنی همه ی لوازم رو دارم…